راهبـــــرد مشـــارکـت اداره کــل تعــاون، کار و رفاه اجتماعی استان تــهران

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرائی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات مردمی ، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

کاربران می‌توانند از طریق  "مرکز مشاوره الکترونیکی"  که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران قرار داده‌ شده است، سوالات خود را در زمینه های مرتبط بدون هیچگونه هزینه ای ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. سوالات واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه"رسیدگی به شکایات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران قرار داده‌ شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.

 

 شهروندان گرامی می توانند در ساعات اداری بطور مستقیم از طریق منوی"تمـاس باما" در سایت اداره کل با مدیران ستادی ، اجرایی و روسای ادارات تابعه ارتباط برقرار نمایند و همچنین می توانند درخواست های خود را از طریق پست الکترونیکی برای اداره مربوطه ارسال نمایند.


تاریخ بروزرسانی : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹