اخبار

مرکز تماس تلفنی ۲۵۰۰ در حوزه روابط کار افتتاح شد

مرکز تماس تلفنی 2500
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از راه اندازی مرکز تماس تلفنی ۲۵۰۰ جهت پاسخگویی به سوالات مطروحه و مشاوره در حوزه روابط کار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، دستور دکتر شریعتمداری در خصوص ایجاد مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات فنی مخاطبین در حوزه روابط کار را با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هوشمندانه دانست و افزود: افتتاح مرکز تماس تلفنی ۲۵۰۰ در راستای خدمت‌رسانی و مشاوره سریع و بدون هزینه به جامعه هدف و اقدامی در جهت حفظ سلامتی و صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شده است.

پروانه رضایی بختیاری شروع بکار این مرکز تلفنی را اقدامی برای کاهش چشمگیر مراجعات حضوری به ادارات اجرایی ارزیابی کرد و افزود: خدمات این مرکز پاسخگویی به سوالات مطروحه در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری بوده و نیازهای مشاوره‌ای در حوزه‌های مرتبط را نیز مرتفع می‌نماید.

پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه خدمات ارائه شده این مرکز به صورت تلفنی و کاملا غیر حضوری است، افزود: شهروندان محترم می توانند علاوه بر تماس با شماره تلفن 2500 در استان تهران با اسکن کد QR زیر بوسیله تلفن همراهشان به راحتی با این مرکز تماس حاصل نمایند.

کد تصویری 2500

۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید