اخبار

"سامد" تدبیری برای گره‌گشایی از مشکلات و ایجاد امید

"سامد" تدبیری برای گره‌گشایی از مشکلات و ایجاد امید
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران صبح امروز با حضور در ساختمان استانداری تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی سامد تا ساعت ۱۰:۳۰ پاسخگوی سوالات تلفنی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران پروانه رضایی بختیاری با حضور در سامانه ۱۱۱ با هدف ارتباط بیشتر و سریعتر با مردم روز شنبه مورخ ۱۲ تیر بصورت تلفنی به سوالات مخاطبان این سازمان پاسخ داد.
بنا به همین گزارش مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۱۱ پیوند دو سویه بین مردم و دولتمردان را فراهم کرده است، افزود: مردم می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را با مسوولان در میان بگذارند.
وی تصریح کرد: مردم بدون دغدغه میر توانند، مشکلات، انتقادها، پیشنهادها و نظرات خود را مطرح کنند تا زمینه برطرف شدن این مشکلات و اجرای نظرات در صورت امکان فراهم شود.
وی افزود: در زمانی که به دلیل پدیده کرونا دسترسی مردم به مسوولان کاهش یافته است، بکارگیری این سامانه می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد و در اسرع وقت روند بررسی درخواست ها و مشکلات آنان را تسریع بخشد.
وی ادامه داد: به منظور بهره مندی همه مردم از این سامانه یک روز قبل از حضور هر مدیر در این سامانه اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی سایت سازمان Tehran.mcls.gov.ir و همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می شود تا مردم با اطلاع قبلی به بیان مشکلات خود در حوزه مشخص شده بپردازند.
وی خاطر نشان کرد: تمامی درخواست های مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و تمامی دستگاه های خدمات رسان نیز موظفند نتیجه را به استانداری اعلام کنند. 
وی به نتیجه درخواست ها اشاره کرد و گفت: مجموع اقدامات سامانه سامد هر سه ماه یکبار جمع بندی و راستی آزمایی شده و برای نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود و مجدد از طریق این نهاد راستی آزمایی خواهد شد به طوری که با متقاضی تماس گرفته و روند پیگیری و حل مشکل شان را مورد بررسی قرار    می دهند.
وی خاطر نشان کرد: تا کنون بیشترین درخواست های مردم مربوط به دریافت بیمه بیکاری بوده .
یکی از شهروندان با تقدیر از راه اندازی سامانه سامد گفت: این سامانه کمک بسیار خوبی برای طرح مسایل و مشکلات مردم و پیگیری آن از طریق دستگاههای مربوطه است.
وی گفت: مردم می توانند از طریق وارد کردن کد ملی خود در سایت سامانه سامد روند بررسی درخواست خود را مشاهده کنند و از مراحل مختلف آن مطلع شوند.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه مدیران از جنس مردم و خدمتگزار آنان هستند، یادآور شد: تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان است و مردم باید نمود آن را در دیدارهای مردمی ببینند.
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۲۳
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید